Pogoji poslovanja

IZKAZNICA PODJETJA

Špica International d.o.o.
Pot k sejmišču 33, 1231 Ljubljana

Transakcijski račun pri NLB d.d. št.: 02922-0016092198
Matična št.: 5293774
Davčna št.: SI13227955
Osnovni kapital: 349.599,99 €, Okrožno sodišče v Ljubljani
Vložna št.: 1/02487/00

T: 01 568 08 00
F: 01 568 08 88
E: info@spica.com

 

ŠPICA SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Poleg spodaj navedenih pogojev uporabe našega kataloga, veljajo tudi Špica splošni pogoji poslovanja, ki so na voljo na na naslovu https://www.spica.si/podpora/dokumentacija 

CENIK

Ceniki predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje partnerje o ponudbi, ceni in osnovnih specifikacijah blaga. Cene so v EUR in ne vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog. Napake niso izključene.

OBVEŠČANJE

Kupce informiramo z osnovnimi podatki po pošti in elektronski pošti ter na spletni strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja s poslovnimi partnerji. Če želite prejemati elektronska obvestila na svoj e-poštni naslov, nam pišite na: povprasevanja@spica.com

CENE

Cene obračunavamo v skladu s cenikom podjetja ali v skladu s pisnimi dogovori med Špico in kupcem. Kot pisni dogovor velja elektronska pošta ali potrdilo po pošti.

NAČIN PLAČILA

Kupec, ki se odloči za nakup, plača naročeno blago v skladu s pisnim dogovorom med njim in Špico.

DOBAVA BLAGA

Blago dostavljamo kupcem na stroške Špice in sicer s kurirsko službo. Ob izdaji blaga izpišemo dobavnico. Prejem blaga kupec potrdi s podpisom dobavnice. Podpisana dobavnica pomeni, da je kupec prejel pošiljko in izdelke, navedene na dobavnici. Reklamacije glede dobavljene opreme sprejemamo po elektronski pošti v osmih (8) dneh po datumu na dobavnici na naslovu povprasevanja@spica.com. Predvideni čas dobave, če je izdelek na zalogi, je 3-5 dni od potrditve naročila. Če izdelka ni na zalogi, vas o predvidenem datumu dobave obvestimo.

PIŠKOTKI

Za potrebe spletne strani uporabljamo naslednje piškotke:

Piškotek seje
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbriše, ko uporabnik zapusti spletno stran.

Piškotek spletna košarica 
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in ga naslednjič odprete. Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.

Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnjenje uporabniških nastavitev, kot je piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.

Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za pomnjenje uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.

Piškotki Google Analytics

S temi piškotki beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le zagotavljanju unikatnosti obiskov. Več o piškotkih Google Analytics, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookiestatement. Če želite blokirati Google Analytics, lahko to storite na tej spletni strani.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite svoje piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na svojem spletnem brskalniku:

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Špica uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Špica se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Špica bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in preostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

ZAMENJAVA IZDELKA

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki želite vrniti, zapakirajte v originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov. Paketu priložite fotokopijo računa in dopis z opisom razlogov za vračilo blaga. Če na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec s svojimi podatki in dopišite, kateri drug izdelek želite. Naročeni nadomestni izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

VRAČILO IZDELKA

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam na e-poštni naslov povprasevanja@spica.comsporočite, da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30-dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno dopis z navedbo razloga za vračilo izdelka in fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite tudi številko tekočega računa, na katerega bomo v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov nakazali kupnino (razen če ne bo dogovorjeno drugače). Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Poznejših reklamacij ne upoštevamo. Če so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od kurirja pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

STVARNE NAPAKE

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet, oziroma kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedež Špice pisno obvestimo, da je napaka sporna. 
Pozor! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.

 

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Ko najdete želeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite gumb Dodaj v košarico. Če bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb Nazaj v trgovino, kjer boste ponovili prvi korak.
Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom V košarico, imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate z gumbom + ali -, s križcem pa lahko izbrani izdelek odstranite.
Po pregledu naročila kliknite na Nadaljuj na naslednji korak. V polje Podatki o plačniku zapišite vse svoje podatke, če pa imate še kakšne opombe, jih zapišite v polje Dodatne informacije.
Na koncu je treba še klikniti, da se strinjate s pogoji poslovanja družbe Špica International d.o.o. Ko zaključite, izberite le še Potrdi in zaključi nakup.

 

Pogodba med kupcem in prodajalcem

Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Izvod shranimo tudi pri družbi Špica International d.o.o. Po želji lahko naročilo še enkrat pošljemo kupcu.